sobota, 30 listopada 2013

Ikeowa lampka stołowa ozdobiona techniką decupage w ratro stylu.

Jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że ma potencjał :)




Cena za lampkę to 9 zł.

Efekt jaki sobie wymyśliłam wygląda tak:


Praca nad lampką była bardzo przyjemna choć z racji krągłości abażura.

Metoda wykonania:

  • abażur zagruntowałam klejem wikol (nie miałam jeszcze farby gruntującej a radzić cobie trzeba)
  • po całkowitym wyschnięciu kleju dwa razy maluję (a w zasadzie tapuję) abażur
  • motyw z serwetki przyklejam klejem wikol 
  • ostatecznie zabezpieczam abażur lakierem.
Uwaga:

Nie wiem jak to jest przy zdobienie abażurów z innego materiału niż plastik jak w przypadku lampki z ikei, po zapaleniu światła widać przemalowane powierzchnie, mi to nie przeszkadza.

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz