wtorek, 28 października 2014

Z mojego doświadczenia - Test szpachli akrylowej do drewna firmy Dragon



Po swoich ostatnich doświadczeniach z pastą strukturalną długo  nie wracałam do tego typu zdobienia, aż pewnego dnia znowu naszła mnie ochota na relief.Okazało się, że posiadana pasta nie nadawała się do użytku, więc czas było upolować coś nowego.

Akrylowa masę szpachlową do drewna firmy Dragon wzięłam raczej na próbę, nigdy nie miałam do czynienia z czymś takim dlatego chyba bardziej intuicyjnie, pojemnościowo i cenowo  kierowałam się wyborem :). Co najśmieszniejsze wybór okazał się strzałem w 10-tkę.




Masa szybko schnie, łatwo się nakłada, dobrze przylega do powierzchni drewnianych nie podchodzi pod szablon a do tego bardzo ładnie się barwi.

Koszt takiego pojemniczka to ok. 7 zł w Lero-y a pojemność to 0,25.

Co stanowi dodatkowy plus dla Masy to jest dostępna w różnych kolorach dopasowanych do kolorów drewna:)


Serdecznie polecam.

4 komentarze:

  1. O ciekawe :) będę jej wypatrywać w sklepie, dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że i Ty będziesz zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, mam taką samą i także polecam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, będę musiała wypróbować.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń