piątek, 29 listopada 2013

Prosty i tani transfer decoupage - wydruku laserowego

Kolejna świetna i prosta zabawa.

Zdjęcie zamieszczę później, głównie chodzi mi o przestawienie idei transferu.

Sama próbowałam różnych metod, transfer na klej, na lakier do paznokci, na nitro.

Najlepszy gg. mnie o ile się nie podsiada medium do transferu jest sposób na LAKIER np. Vidaron.

Dlaczego:

  • transferując na klej przy "kulgowaniu" trzeba uważać żeby czegoś za dużo nie ukulgować
  • przy Nitro wszystko okropnie śmierdzi
  • przy zmywaczu do paznokci, przynajmniej mi transfer często nie wychodzi.
a na lakier zawsze ładnie się przyklejało i przy kulgowaniu nigdy nie miałam sytuacji że ukulgowałam coś  za dużo.

Metoda na lakier jest bardzo prosta:

  1. wydrukowanym motyw  najlepiej wyciąć nożyczkami  
  2. jeżeli jest to napis do drukujemy lustrzane odbicie w innym przypadku wystarcz zwykły wydruk
  3. zadrukowaną stronę smarujemy lakierem i przykładamy do przedmiotu
  4. po wyschnięciu lakieru moczymy niezadrukowaną stronę motywu i zaczynamy kulgowanie :)

Rada:
najlepiej nie przesadzać z ilością lakieru, w sytuacji kiedy pobrudzi nam się niezadrukowana część motywu ciężko będzie nam kuglować.

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz