środa, 16 listopada 2011

Nude look

Trend make up-owy 2011r. - poza "uwielbianą przez mojego Męża kreską"  (nie znosi jej),  to makijaż w stylu Nude lub inaczej make up no make up.

Czym w zasadzie jest ten Nude look - najprościej a wręcz łopatologicznie mówiąc to makijaż, który ma być niewidoczny, niezauważalny. Makijaż tego typu charakteryzuję się naturalnością i świeżością. Zazwyczaj wykonywany jest w tonacjach  beżu i brązu.

Przeszukując różnego rodzaju strony www, odnalazłam fajny film instruktażowy, który chciałam serdecznie polecić a dotyczący właśnie tego typu makijażu. 







Do makijażu zostały wykorzystane następujące kosmetyki (oczywiście można je zastąpić nieco tańszymi o podobnych właściwościach):








Życzę miłej zabawy podczas testowania. Ja cały czas próbuję, ale mi jeszcze nie wychodzi, niemniej jednak nie poddaję poddaję się.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz