środa, 27 listopada 2013

Podkład decoupage dobry na wszystko

Jak zwykle szukałam alternatywnego produktu dla drogich specyfików dedykowanych specjalnie do decoupage.

Chodziło mi tym razem o medium dzięki któremu  farba nie będzie spływała ze zdobionego szkła, metalu oraz plastiku (na warsztat wzięłam stare plastikowe bombki ), udało się i znalazłam coś co mogę polecić.







Farba podkładowa Metal & Plastik 3v3, opakowanie zawiera 0,5l preparatu. Struktura jej jest bardzo gęsta i nazywając łopatologicznie tak jak by lateksowa.

Preparat jest bezwonny co stanowi jego duży plus. Pędzle po aplikacji myję w wodzie z mydłem.

Nałożona na styropianową bombkę, wygładza powierzchnie i w zasadzie nie trzeba już przemalowywać ani gruntować.

Są dwa minusy tego specyfiku, ale myślę że do obejścia.

  • Po pierwsze jasno szary kolor - myślę, że po dodaniu innej farby kolor można zmienić (nie próbowała, ale na pewno spróbuję).
  • Farba jest bardzo gęsta wiec przy byle jakim malowaniu mogą tworzyć się zacieki, wystarczy minimum staranności, żeby ich nie tworzyć :).

Cena za preparat to 39 zł za 0,5 litra gdzie np. Idea decoupage grunt na bazie wody firmy Maimeri kosztuje 17zł+koszty przesyłki za 125ml.


 Polecam ...
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz