czwartek, 23 października 2014

Podkładki w Retro stylu







Wydawało się, że szybko mi pójdzie z tą pracą ale troszkę się przeceniłam. Zrobienie podkładek zajęło mi dobrych kilka dni. Pomijając już ilość bo trochę dużo tego wyszło najbardziej czasochłonne było zdecydowanie się na to jak  ostatecznie ma wyglądać całość.

W końcu padło na styl retro i tak:
  • Pudełeczko było malowane brązowym pigmentem, wtedy jeszcze nie miałam bejcy
  • za pomocą szablonu złotą farbą ozdobiłam boki, ale jeszcze mokrą farbę roztarłam szmatką tak, żeby został tylko widoczny kontur
  • po wyschnięciu pudełko zabezpieczyłam woskiem barwiącym (pisałam o nim przy okazji innego posta)
  • Podkładki, z nimi było znacznie łatwiej, każdą z podkładek przemalowałam ciepło beżowym kolorem
  • do przyklejania serwetki  wykorzystałam metodę na żelazko(pisałam o niej przy okazji innego posta)
  • prace zabezpieczyłam cienką warstwą lakieru 
  • brzegi pracy postarzyłam przy pomocy pasty postarzającej 
  • ostatecznie zabezpieczyłam drugą warstwą lakieru 
Efekt końcowy widoczny na zdjęciu.


Pozdrawiam,

Klaudia 



1 komentarz: