czwartek, 9 października 2014

Taka walentynka inna niż wszystkie ....

Była taka zwykła a stała się niezwykła i za to właśnie kocham Decoupage - z rzeczy banalnych można wyczarować bardzo fajne przedmioty w różnych stylach a ich zastosowanie zależy tylko i wyłącznie od nas, ale do rzeczy :)

Na allegro jakiś czas temu kupiłam całkiem normalną tacę, wybrałam ją z racji jej rozmiarów. Potrzebowałam czegoś niedużego na stolik w salonie, czegoś na co mogła bym położyć miseczkę ze słodyczami i orzeszkami.






Całkiem normalna taca po drobnym wkładzie pracy własnej zmieniła się w :






Chyba, wygląda teraz znacznie fajniej.

Materiały:

TACA - kupiona  
http://allegro.pl/taca-mala-super-okazja-decoupage-polecam-i4657530806.html
zresztą polecam tego sprzedającego ma jedne z tańszych przedmiotów do zdobienia na allegro.

CHUSTECZKI - również kupione na allegro, wykorzystałam dwa wzory

Biała farba - kupiona w markecie budowlanym

Klej wikol - kupiona w markecie budowlanym

Lakier vidaron satynowy połysk - kupiona w markecie budowlanym

Ot i to wszystko.

Sposób wykonania:

Całość tacki lekko zmatowiłam papierem ściernym, po czym dwa razy przemalowałam białą farbą.

Po wyschnięciu farby przecieram tacę papierem ściernym 160 po czym  przygotowane motywy z serwetek przykleiłam rozcieńczonym klej wikol.

Żeby pozbyć się zagnieceń i bąbelków powietrza na przyklejonej serwetce, jeszcze na lekko mokrą od kleju serwetkę zawsze kładę czysty woreczek foliowy śniadaniowy i kilka razy delikatnie przejeżdżam po niej drewnianym wałeczkiem. 

Całość zabezpieczam lakierem.

Sprawa bardzo prosta, tania i efektowna - miłej zabawy...

P.S. - pomyślałam, że tacka fajnie dada się  nawet na prezent walentynkowy :) - oczywiście z odpowiednią zawartością.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz