wtorek, 21 października 2014

Bourjois Healthy nr.52


Kobietki, chciała bym Wam serdecznie polecić fluid marki Bourjois healthy nr. 52 przede wszystkim z racji koloru. Kolor to vanilla - nie wpada w odcienie różu, żółci, bieli po prostu jest to kolor IDEALNY :).



Długo szukałam podkładu, który idealnie stopił by się ze skóra twarzy nie tworząc efektu maski, niezbyt ciężkiego a mimo wszystko wyrównującego koloryt i lekko kryjącego. Idąc za radą jednej z blog-erek skusiłam się na ten puder i jestem na maxa zadowolona. Mam wrażenie, że będzie pasował większości kobietek poza tymi, których cera ma kolor porcelanowy.
Fluid jest bardzo wydajny, ma zapach który nie przeszkadza i bardzo łatwo się rozprowadza. Kupiłam go w Rossmanie, niestety poza promocją i kosztował mnie ok. 53zł, ale zdecydowanie było warto.

Naprawdę gorąco polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz