poniedziałek, 20 października 2014

Pojemnik na chusteczki czyli po prostu chustecznik ...


W zależności od chwilowej inspiracji lubię robić rzeczy w formie, delikatne i eleganckie albo wyglądające na mocno sponiewierane czasem.

W ten weekend miałam nastrój na tą pierwszą formę i oto jej wynik:




Wcześniej było to zwykłe drewniane pudełeczko




Wykorzystany motyw z serwetki 

  1. Pierwszym krokiem było zmatowienie produktu, przez delikatne oszlifowanie.
  2. Na całość nałożyłam białą farbę akrylową po jej wyschnięciu przemalowałam jeszcze raz na białą a jak farba całkowicie wyschła lekko ją wyszlifowałam
  3. Na tak przygotowaną powierzchnię przykleiłam motyw z chusteczki rozcieńczonym vikolem.

  4. Powierzchnię zabezpieczyłam jedną warstwą lakieru vidaron  
  5.  Wygrane motywy z serwetki lekko cieniowałam farbami olejnymi, kupionymi rok temu w lidlu.
  6. Na koniec pacę zabezpieczyłam dodatkową cienką warstwą lakieru.

I tak mogę się cieszyć nowym pojemnikiem na chusteczki.

Miłej zabawy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz