piątek, 24 października 2014

Smażony panierowany camembert




Smażony panierowany camembert
I cóż, że kaloryczne? Od czasu do czasu można sobie pozwolić na takie szaleństwo :)


Smażony panierowany camembert

Składniki dla dwóch osób:
2 serki camembert naturalny 120 g
1 duże jajko
kilka łyżek bułki tartej
olej do smażenia

Wykonanie:
W jednym naczyniu roztrzepałam jajko, do drugiego wsypałam bułkę tartą. Ser (nie wolno obierać go przypadkiem ze skórki!) obtoczyłam kolejno w jajku, bułce, jajku, bułce. Najlepiej to robić przy pomocy dwóch widelców, nie dotykając palcami, wtedy panierka nie odpada. Położyłam na rozgrzany olej i usmażyłam z obu stron na złoty kolor. Podałam natychmiast, dopóki był gorący i w środku miał płynną konsystencję. Ja go zazwyczaj podaję w towarzystwie makaronu wstążki i sałaty lodowej z owocami w miodowym winegrecie (przepis poniżej), ale doskonale smakuje też z żurawiną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz