wtorek, 20 października 2015

Klej DALA


Wiem, że może to banalny temat bo klej w decoupage to podstawa i każda z nas go używa, ale pomyślałam, że może komuś przyda się moja opinia.

Od kilku lat używałam rozcieńczonego kleju Vikol (proporcje na oko).

Uważałam, że klej to klej i jeden od drugiego poza ceną niczym nie będzie się różnił i tu mój błąd :).

Praca z klejem Dala jest fantastyczna. Klej jest idealny do tego stopnia, że nie mam problemu z klejeniem serwetek nawet na obłych powierzchniach.

Serwetki klejone tym klejem nie marszczą się nie rwą po prostu się zakochałam.

Zdecydowanie polecam inwestycję ok. 20 zł w ten preparat jestem przekonana, że po pierwszym użyciu poczujecie różnicę.

Oczywiście mój wieloletni przyjaciel Vicol ze mną mną pozostała, ale używam go w formie nierozcieńczonej tylko do klejenia na żelazko.

Pozdrawia i życzę owocnej pracy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz