środa, 9 listopada 2011

Fitness

Z racji tego, że jestem szczęśliwym posiadam karty MultiSport Plus, regularnie testuję trójmiejskie kluby sportowe pod kątem zajęć i tak:

Południe Centrum Sportu


Kurierów AK 15,
80-041 Gdańsk (Orunia Górna)

Zajęcia na jakich do tej pory byłam to STEP w poniedziałki na 19.00 prowadzony przez ANIE.
Zajęcia są bardzo przyjemne, prosta choreografia w szybkim tempie więc naprawdę można się spocić.

Spining prowadzony przez Pawła jest świetnie prowadzony bardzo intensywny więc jak ktos lubi jazdę na rowerku to zachęcam, tym bardziej, że Południe dysponuje bardzo fajnym sprzętem a rowery w porównaniu z np. rowerami w Leonie są o niebo lepsze.

Minus klubu to parking, a w zasadzie jego brak oraz zapisywanie się na zajęcia, trzeba dzwonić w piątek żeby umówić się na przyszły tydzień.

Centrum NHFitness 

ul. Klasyczna 2 (przy osiedlu Nowy Horyzont)
Gdańsk - Borkowo
www.nhfitness.pl
biuro@nhfitness.pl
tel. 502 388 011
tel. (058) 304 73 30
tel.(fax) (058) 304 73 66

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 7.30 - 22.00
sobota - niedziela: 09.00 - 18.00

Do klubu chodziłam bardzo często teraz trochę się to zmieniło ze względu na instruktorkę.

Zajęcia w jakich uczestniczyłam to:

STEP w poniedziałek i środę na 19, po ostatnich zajęciach byłam nieco zniesmaczona - choreografia jest naprawdę dziwna i czasami mam wrażenie, że samej instruktorce coś jest nie tak. Jeżeli ktoś nie ma problemów z dziwnymi choreografiami zachęcam. 

Kolejne zajęcia w których uczestniczyłam to BOSU.

Bosu to zajęcia wykorzystujące półokrągłą piłkę na której się ćwiczy podobnie jak na stepie z tą różnicą że choreografia nie jest tak skomplikowana a po zajęciach wg. mnie bardziej czuć pracę nóg. Zajęcia tego typu znacznie bardziej podobają mi się niż step.



Sam klub jest bardzo ładny, czysty, sprzęt wykorzystywany podczas ćwiczeń jest bardzo dobrej jakości i wszystko jest renomowanych firm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz